شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر70277

مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز خبر داد:
رسیدگی به درخواست ۶۰۰ شهروند طی ۱۰ ماه گذشته

واحد بازرسی

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از پاسخگویی و پیگیری مستمر برای رفع مشکلات شهروندان خبر داد.

 به گزارش شهریار، احد آقائی با بیان این خبر گفت: به منظور حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی، پاسخگویی و پیگیری مستمر را در دستور کار دارد.

وی اظهار داشت: طی ۱۰ ماه گذشته، ۶۰۰ مورد درخواست های شهروندان به این واحد ارجاع شده است که از این بین ۵۸۰ مورد رسیدگی شده و ۲۰ مورد دیگر در حال بررسی است.

آقائی پیگیری شکایات مردم را جزو حقوق شهروندی دانست و یاد آور شد: جلب اعتماد مردم تنها راه ایجاد مشارکت های عمومی است و این اعتماد با برخورد صحیح، پاسخگویی شایسته وپیگیری درخواست های مردمی به دست می آید.

 وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در هر ساعتی از شبانه روز با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند و اگر مشکلی در محل زندگی خود داشته باشند را اعلام کنند تا جهت رفع آنها اقدامات لازم انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 8 =